Створення інтернет-магазину: питання, які потребують вирішення
Створення інтернет-магазину: питання, які потребують вирішення
Інтернет магазин Mobipoisk - якісно і стильно. Доставка в будь-який будинок, без передоплати!
Уявімо, що до вас звертається клієнт, який хоче створити свій власний інтернет-магазин. Крім технічної сторони питання, є безліч обставин, з якими необхідно розібратися до початку безпосереднього створення сайту. Саме цим обставинам і присвячена сьогоднішня стаття.
Нам необхідно:
1) визначити, який статус інтернет-магазину потрібен вашому клієнту;
2) визначити доменне ім'я;
3) визначити методику просування товарів;
4) знайти постачальників товару;
5) визначитися з місцем зберігання і способом оплати товару;
6) розробити договірні зв'язки зі споживачем. Іншими словами, необхідно виробити грамотну політику ведення договірної роботи.
Перші інтернет-магазини стали з'являтися на ринку продажу води. Цей товар важкий, тому з доставкою було туго. До того ж на воду завжди є попит. Саме ці обставини стали вирішальною силою при виборі товару для продажу мережевими комерсантами.
У інтернет-магазину, як правило, повинні бути власні склади, торгові приміщення, але на практиці така можливість буває не у всіх. Тому зараз важливе місце займає аутсорсинг. Мова йде про ситуації, коли інтернет-магазин укладає договір з іншою компанією з умовою, що частину функцій інтернет-магазину компанія бере на себе. За такою схемою організовується робота колл-центрів.
Є певний сценарій діалогу з колл-центром. Це істотна умова такого договору. Якщо ваш оператор зайнятий і не може відповісти, то дзвінок переадресовується спеціаліста центру, з яким у вас укладений договір. У зв'язку з чим з'явилася необхідність у колл-центрах? Справа в тому, що дзвінки мають хвильовий характер. Коли-то їх багато, а коли-то їх мало. Коли-то ваш оператор буде дуже завантажений, а коли–то абсолютно вільний. Тому колл-центри покликані знайти якийсь баланс.