Продаж розумних годин Apple перевищують об'єднаних швейцарських годинникарів
Популярні Apple Watch Apple встановили новий рекорд в 2019 році, і аналітики вважають, що їх продажу перевищують всю швейцарську годинну індустрію.
Згідно з повідомленням китайського Sina.com від 6 лютого, виконавчий директор Strategy Analytics Ніл Моустон заявив, що передбачувані світові поставки Apple Watch у 2019 році склали 30,7 мільйона одиниць, що на 36% більше порівняно з 22,5 мільйонами одиниць в 2018 році.
Він додав, що світові поставки всієї швейцарської годинникової промисловості в 2019 році оцінюються в 21,1 мільйона одиниць, що на 13% менше порівняно з 24,2 мільйона одиниць в 2018 році. За словами Моустона, традиційні годинник популярні серед літніх споживачів, в той час як молоді покупці більш схильні до розумним годинах, таких як Apple Watch.
За словами старшого аналітика Strategy Analytics Стівена Уолтцера, поєднання привабливого дизайну, зручної технології і липких додатків зробило Apple Watch популярними в Північній Америці, Західній Європі та Азії.
Неясно, наскільки точні дані Strategy Analytics. Apple не розкриває конкретні цифри продажів Apple Watch більше року, і в цю категорію включений більш великий бізнес. У 2019 році Apple заявила, що більше 75% покупців Apple Watch - це нові покупці, що вперше купують Apple Watch. У першому кварталі 2020 року доходи Apple від продажів переносних пристроїв перевищили доходи Mac, а доходи від бізнесу порівнянні з доходами компаній зі списку Fortune 150.
Apple Watch, як і інші носії Apple, показали особливо високі результати в 2019 році. Дохід компанії Apple за квартал досяг 10 млрд доларів, збільшившись з 7,3 млрд доларів рік тому. Apple Watch і AirPods встановили для компанії новий рекордний історичний дохід. В сегмент також входять навушники Beats і HomePod.
Згідно з повідомленням китайського Sina.com від 6 лютого, виконавчий директор Strategy Analytics Ніл Моустон заявив, що передбачувані світові поставки Apple Watch у 2019 році склали 30,7 мільйона одиниць, що на 36% більше порівняно з 22,5 мільйонами одиниць в 2018 році.
Він додав, що світові поставки всієї швейцарської годинникової промисловості в 2019 році оцінюються в 21,1 мільйона одиниць, що на 13% менше порівняно з 24,2 мільйона одиниць в 2018 році. За словами Моустона, традиційні годинник популярні серед літніх споживачів, в той час як молоді покупці більш схильні до розумним годинах, таких як Apple Watch.
За словами старшого аналітика Strategy Analytics Стівена Уолтцера, поєднання привабливого дизайну, зручної технології і липких додатків зробило Apple Watch популярними в Північній Америці, Західній Європі та Азії.
Неясно, наскільки точні дані Strategy Analytics. Apple не розкриває конкретні цифри продажів Apple Watch більше року, і в цю категорію включений більш великий бізнес. У 2019 році Apple заявила, що більше 75% покупців Apple Watch - це нові покупці, що вперше купують Apple Watch. У першому кварталі 2020 року доходи Apple від продажів переносних пристроїв перевищили доходи Mac, а доходи від бізнесу порівнянні з доходами компаній зі списку Fortune 150.
Apple Watch, як і інші носії Apple, показали особливо високі результати в 2019 році. Дохід компанії Apple за квартал досяг 10 млрд доларів, збільшившись з 7,3 млрд доларів рік тому. Apple Watch і AirPods встановили для компанії новий рекордний історичний дохід. В сегмент також входять навушники Beats і HomePod.
Інші статті