повернення товару протягом 14 днів за домовленістю Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення та обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Для експертизи/ ремонту/ повернення, несправна апаратура направляється продавцю(виконавцю) за рахунок споживача. Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар належної якості в нашому інтернет - магазині в наступних випадках: Товар має виробничий брак, який впливає на функціонування приладу за заявленим характеристикам; Товар не соответствуетзаявленным характеристиками. Ми не приймаємо до повернення і не проводимо обмін товару у наступних випадках: Товар має сліди використання, зняті захисні плівки, поовреждены пломби; Товар має будь-які пошкодження: механічні, технічні, термічні На апараті було встановлено стороннє некоректне програмне забезпечення; З причини: «слабких» акумуляторних батарей, «слабкого» прийому і так далі. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався; якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Новый товар реализуется с заводскими защитными пленками, это является одним из факторов определения товарного вида. Вскрытая зарядка, гарнитура, любые проводки и батарея закрыты защищенными пленками.Так же должны отсутствовать потёртости и царапины на изделии. При обнаружении сторонних программ, изменениях в настройках- магазин можетвоспользоваться правом отказать клиенту как нарушение этого пункта. Расчетные документы необходимо предоставлять копию товарно-транспортной накладной компании перевозчика и гарантийного талона (если на товар дается гарантия) для возврата средств. При поверненні товару по причині «не сподобався» — ми має право провести утримання в розмірі 20% від вартості покупки . Нагадуємо що поверненню або заміні підлягають товари, які не були у вживанні і не мають слідів використання! Без висновку сервісного центру з відміткою про те, що товар має «Істотний недолік» пересилку оплачує покупець.